
Ønsker du å snakke med oss?
Om du ikke fant svaret på det du trengte under Spørsmål og svar hjelper vi deg gjerne på telefon.
Åpningstider på telefon
Mandag til fredag: 09.00 - 15.00
Lørdag og søndag: Stengt
Avvikende åpningstider
Onsdag 12. mars: Stengt.
Kundesenteret vårt er på kurs 12. mars. Ringer du oss denne onsdagen vil du fortsatt kunne få hjelp til de samme sakene som du får utenfor åpningstid.
Vi er tilbake for fullt 13. mars.
Utenfor åpningstid
På telefon utenfor åpningstid kan du fortsatt få hjelp til innlogging i nettbank, kodebrikke, kort og utlandsbetaling.
Sperring av bankkort og hjelp til innlogging
Du kan sperre bankkortet på telefon, i nettbank eller mobilbank. Har du problemer med BankID eller innlogging er det best om du ringer oss.
Om du er kunde i OBOS-banken kan du sende oss en melding direkte i nettbanken. Meldinger sendt i nettbanken behandles innenfor våre åpningstider. Om din henvendelse haster anbefaler vi deg å kontakte oss på telefon.