Nytt medlems-kort

Nytt medlemkort på vei

Medlemskort og faktura for kontigenten blir sendt ut sammen med årets første nummer av OBOS-bladet i midten av februar. Har du ikke OBOS-bladet vil du få kortet med vanlig post. 

Du som har avtalegiro, e-faktura eller bor i et OBOS-borettslag vil ikke få faktura med posten - kun kort.

Forvaltningspakke SMALL

Denne pakken inneholder regnskap og forvaltingstjenester, og kan kjøpes i alle våre regioner.

To smilende kollegaer som jobber ved sammen på pc.

Avtalen er blant annet utvidet med

  • Nødvendige rapporteringer til offentlige myndigheter.
  • Egen forvaltningskonsulent som kan hjelpe deg.
  • Flere aktive funksjoner i forvaltningsvektøyet styrerommet.net, Styremagasinet Bolig & Miljø og tilgang til mange gode rabattavtaler.


Fast kontaktperson

Dere får en fast forvaltningskonsulent som kontaktperson og rådgiver.


Felleskostnader

  • E-faktura, avtalegiro eller trykking og utsendelse av giroblanketter.
  • Meget effektiv innkreving av felleskostnadene.
  • Purringer og oppfølging av restanser.
  • Inkasso
  • Daglig oppdaterte oversikt over betalte og utbetalte felleskostnader/husleie på Styrerommet.net, eller månedlige rapport.


Regnskap

  • Bilagsføring og årsavslutning av borettslagets eller sameiets regnskap.
  • Avdelings- og underregnskaper (prosjekt, næring, brensel, garasjer etc.).
  • Skatteavregning og likningsoppgaver.
  • Kontakt med boligselskapets revisor i årsoppgjørsperioden.
  • Pålagte innsendinger til offentlige myndigheter og Brønnøysundregistrene.
  • Oversiktlige økonomiske rapporter med våre kommentarer og forslag.
  • Utbetaling av lønn til ansatte og innrapportering.
  • Utbetaling av styrehonorar.


Økonomistyring

  • Gunstige betingelser i OBOS-banken.
  • Tilgang til våre rabattavtaler.
  • Fakturabehandling
  • Behandling og betaling av alle fakturaer.
  • Elektronisk håndtering av fakturaer. Enkelt og raskt. Arkiv for styret med oversikt over alle fakturaer.


Årsmøter

  • Årsmøtemal til styret.


Andre forvaltningstjenester

  • Forsikringsavtale – håndtering av forsikringsskader.
  • Overdragelse av leiligheter, parkeringsplasser etc., ajourhold av eiere.
  • Leilighetsopplysninger til meglere, banker etc. i forbindelse med kjøp / salg, taksering, refinansiering og låneopptak.
  • Søknader om overdragelse av bruk av bolig.


Rådgivning


Andre tjenester ved behov

Fra tid til annen kan styret ha behov for ytterligere bistand. Vi tilbyr i tillegg tilnærmet alle typer sekretær- og konsulenttjenester innen regnskap, økonomi, jus, forsikring, lån og sparing, teknisk og drift.

Tilbake til toppen