Hopp til innhold
Kundeservice
  1. Boligselskap
  2. OBOS Nett
  3. Kundeservice
  4. Flytte til eller fra en bolig med OBOS Nett som leverandør

Flytte til eller fra en bolig med OBOS Nett som leverandør

Er du nyinnflyttet og har OBOS Nett som leverandør i den nye boligen? Eller flytter du ut og lurer på hva du skal gjøre med utstyr og faktura?

Skriv til kundeservice

Ofte stilte spørsmål om flytting

Velkommen til oss! Alt av utstyr skal stå klart i leiligheten når du flytter inn. Ta kontakt med oss ved innflytting slik at vi får oppdatert systemet og gjort alt klart for deg.

Sjekk med styret i det nye borettslaget eller sameiet ditt om hva slags avtale dere har med oss, eller ta kontakt med kundeservice. Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller chat:

Telefon: 21 01 61 50
E-post: obosnett@obos.no

Chatten er åpen hverdager kl. 10.00–18.00.

La alt utstyret bli stående i leiligheten til neste beboer.

Om du har bestilt en oppgradert tjeneste, må du sende oss en skriftlig oppsigelse. Da kan vi oppdatere systemene våre og du unngår å få faktura for en tjeneste du ikke bruker.

Vær oppmerksom på at oppsigelsestiden er inneværende måned pluss en måned.

Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller chat:

Telefon: 21 01 61 50
E-post: obosnett@obos.no

Chatten er åpen hverdager kl. 10.00–18.00.

Kontakt oss i OBOS Nett

Telefon kundeservice: 21 01 61 50
E-post kundeservice: obosnett@obos.no
Salgsavdelingen: salg.obosnett@obos.no

Åpningstider
Mandag–fredag: 08.00–20.00
Lørdag: 10.00–14.00

Åpningstider i jula
23. desember: 09.00–17.00
24. desember: 10.00–14.00
25.–26. desember: 10.00–14.00 (kun e-post eller chat)
27. desember: 09.00–17.00
28. desember: 10.00–14.00
30. desember: 09.00–17.00
31. desember: 10.00–14.00
1. januar: Stengt

Besøksadresse
Freserveien 1
0195 Oslo