Faktura
Få svar på de vanligste spørsmålene om faktura for kunder hos OBOS Nett.
Skriv til kundeserviceOBOS Nett fakturerer sine kunder for blant annet internett og vedlikehold av fiber og mesh. Alle fakturaer fra OBOS Nett skal være markert med «OBOS Nett».
Ofte stilte spørsmål om faktura
Da har vi mest sannsynlig feil kontaktinformasjon registrert. Dette kan også være tilfelle om du har mottatt purring, men ikke selve fakturaen.
Om du mottar faktura på e-post, kan du sjekke om fakturaen kan ha havnet i en annen mappe enn innboksen, for eksempel i reklame eller søppelpost.
Ta kontakt med oss, så registrerer vi riktig informasjon og sender ut riktig faktura.
Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller chat.
Telefon: 21 01 61 50
E-post: obosnett@obos.no
Chatten er åpen hverdager kl. 10.00–18.00.
Faktura sendes ut en gang per måned, som oftest i månedens siste uke.
Om du har behov for å utsette en faktura, ta kontakt med kundeservice, så finner vi en god løsning på dette.
Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller chat:
Telefon: 21 01 61 50
E-post: obosnett@obos.no
Chatten er åpen hverdager kl. 10.00–18.00.
Du setter opp eFaktura i din egen nettbank. Søk opp OBOS Nett som tilbyder og opprett avtale. Bruk kundenummeret ditt som eFakturareferanse.
Kundenummeret ditt finner du i en egen ramme og med fet skrift øverst til høyre på fakturaen.
Kontakt oss i OBOS Nett
Telefon kundeservice: 21 01 61 50
E-post kundeservice: obosnett@obos.no
Salgsavdelingen: salg.obosnett@obos.no
Åpningstider
Mandag–fredag: 08.00–20.00
Lørdag: 10.00–14.00
Åpningstider i jula
23. desember: 09.00–17.00
24. desember: 10.00–14.00
25.–26. desember: 10.00–14.00 (kun e-post eller chat)
27. desember: 09.00–17.00
28. desember: 10.00–14.00
30. desember: 09.00–17.00
31. desember: 10.00–14.00
1. januar: Stengt
Besøksadresse
Freserveien 1
0195 Oslo