Hjelp til faktura Under finner du svar på de vanligste spørsmålene angående faktura for kunder hos OBOS Nett.
OBOS Nett fakturerer sine kunder for blant annet internett, vedlikehold av fiber og mesh. Alle fakturaer fra OBOS Nett skal være markert med "OBOS Nett".
Ofte stilte spørsmål om faktura: Jeg har ikke mottatt faktura! Da har vi mest sannsynlig feil kontaktinformasjon registrert. Dette kan også være tilfelle om du kun har mottatt purring, men ikke selve fakturaen.
Om du mottar faktura på e-post, kan du sjekke om fakturaen kan ha havnet i en annen mappe enn innboksen, for eksempel i reklame eller søppelmappen.
Ta kontakt med oss, så registrerer vi riktig informasjon og sender ut riktig faktura!
Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller chat: Tlf: 21 01 61 50 E-post: obosnett@obos.no
Chatten er åpen hverdager kl. 10 - 18.
Når sendes faktura? Faktura sendes ut en gang per måned, som oftest i månedens siste uke.
Kan jeg utsette fakturaen min? Om du har behov for utsettelse av faktura ber vi deg om å ta kontakt med vår kundeservice, så vi kan finne en god løsning på dette.
Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller chat: Tlf: 21 01 61 50 E-post: obosnett@obos.no
Chatten er åpen hverdager kl. 10 - 18.
Hvordan setter jeg opp eFaktura? eFaktura setter du opp i din egen nettbank. Søk opp OBOS Nett som tilbyder og opprett avtale. Bruk ditt kundenummer som eFakturareferanse.
Kundenummeret ditt kan du finne i en egen ramme og med fet skrift i øvre høyre hjørne av din faktura.
Kontakt oss i OBOS Nett Tlf kundeservice: 21 01 61 50 E-post kundeservice: obosnett@obos.no Salgsavdelingen: salg.obosnett@obos.no Åpningstider
Mandag–fredag: 08.00–20.00 Lørdag: 10.00–14.00
Chatten er åpen hverdager kl. 10.00–18.00
Besøksadresse
Freserveien 1, 0195 Oslo