Hopp til innhold
Ung smilende dame med flytteesker

Skal du flytte?

Er du nyinnflyttet og har OBOS Nett som ny leverandør? Eller flytter du ut og lurer på hva du skal gjøre med utstyr og faktura?

Ofte stilte spørsmål om flytting:

Velkommen! Alt av utstyr skal stå klart i leiligheten til å koble seg på. Ta kontakt med oss ved innflyttting så vi kan oppdatere systemet vårt og gjøre alt klart for deg.

Sjekk med ditt nye styre hva slags avtale dere har, eller ta kontakt direkte med vår kundeservice. Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller chat:

Tlf: 21 01 61 50
E-post: obosnett@obos.no

Chatten er åpen hverdager kl. 10 - 18.

La alt utstyret bli stående i leiligheten til neste beboer.

Om du har bestilt en oppgradert tjeneste, må du sende oss en skriftlig oppsigelse slik at vi kan oppdatere våre systemer og du unngår samtidig å motta faktura for en tjeneste du ikke benytter. 

Gjør oppmerksom på at oppsigelsestiden er inneværende måned pluss en måned. 

Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller chat:
Tlf: 21 01 61 50
E-post: obosnett@obos.no

Chatten er åpen hverdager kl. 10 - 18.

Kontaktinformasjon:

Det er viktig at vi har riktig kontaktinformasjon på beboerne, så vi kan informere deg om vedlikehold og drift. Oppdatering av kontaktinformasjon kan gjøres via vår nettside, e-post eller ved å kontakte oss på telefon 21016150.

Les mer
Ikon med dame i telefon

Kontakt oss i OBOS Nett

Tlf kundeservice: 21 01 61 50
E-post kundeservice: obosnett@obos.no
Salgsavdelingen: salg.obosnett@obos.no

Åpningstider

Mandag–fredag: 08.00–20.00
Lørdag: 10.00–14.00


Chatten er åpen hverdager kl. 10.00–18.00

Besøksadresse

Freserveien 1, 0195 Oslo